מודל Kano – הבנת צורכי הלקוחות

מבוא במציאות העסקית של ימינו, הצלחתם של מוצרים ושירותים תלויה במידה רבה ביכולת לזהות ולהבין את צורכי הלקוחות. הבנה עמוקה של הצרכים השונים מאפשרת לעסקים

קרא עוד »

נוסחת ה 4X4 שיטת ניהול מנצחת

מבוא: החזון של ניהול מכירות אפקטיבי ניהול מכירות הוא אחד מהמרכיבים המרכזיים להצלחתו של כל עסק. זהו התחום שבו חזון אסטרטגי ותכנון פרקטי נפגשים כדי

קרא עוד »

כלים וטכניקות לחיזוי מכירות

חיזוי מכירות הוא תהליך קריטי בניהול עסקי, ומשתמשים בו כדי לתכנן ולצפות את הביקוש למוצרים או לשירותים של חברה. ישנם מספר כלים וטכניקות לחיזוי מכירות

קרא עוד »

הצלחת לקוח (Customer Success)

מהי הצלחת לקוח? הצלחת לקוח היא גישה עסקית המתמקדת בהבטחת השגת הלקוחות את התוצאות הרצויות באמצעות מוצרים ושירותים של החברה. מטרת הצלחת הלקוח היא להבטיח

קרא עוד »
אין עוד מאמרים להצגה