הדרכות ופודקאסטים

לקבל זיקוק של הטובים ביותר – אחד מול אחד – אחד מול קבוצה -להקשיב, לעצור, לרשום הערות, לראות את אותו קטע מספר פעמים, להכניס שינוי קטן להפוך אותו לשלך, להפוך אותו למשימה, לרעיון לביצוע, בואו לבחור את הנושא שאתם רוצים לחזק אצלכם, את הסוגיה שחוזרת על עצמה, את המכשול שצריך להסיר, את היכולת שצריך לשפר לראות במחשב, להקשיב בנסיעה, ליהנות

רומי דוידור

 האם ארגונים באמת מאמצים חדשנות?

שיחה עם רומי דוידור, הדירקטורית של קהילת CatalystIL, הפועלת תחת המכון הישראלי לחדשנות, על האתגרים העומדים בבניית המקצוע החדש של מנהלי חדשנות בארגונים ומה נדרש כדי לקדם חדשנות אמיתית, וובחשיפה ראשונה על פלטפורמה ראשונה מסוגה לחיבור בין גורמי מקצוע על פי יכולות וצרכים.

נתי אהרונוביץ'
נתי אהרונוביץ'
איך להתכונן למשבר הכלכלי שאחרי הקורונה? עם נתי אהרונוביץ'

פגשתי את נתי בשביל לקבל קצת מידע על המשבר הכלכלי הקרוב. הוא לא מבטיח משבר כלכלי, כי אי אפשר להבטיח דברים מהעתיד, אבל הוא מסביר

המשקיע הישראלי שעשה אקזיטים במעל ל-2 מיליארד דולר משתף בתובנות שהובילו להצלחה

יהל זילקה בעל ניסיון של למעלה מ-20 שנים בתעשיית ההייטק הישראלית בהן שימש כמשקיע, יועץ, וחבר דירקטוריון בחברות כמו: Waze, Argus ועוד רבות אחרות שנרכשו על יד גוגל, פייסבוק אינטל ואחרות.

בראיון ראשון עם גיא קצוביץ' לעוד פודקאסט לסטארטאפים הוא שיתף אותנו בתמורות של תעשיית ההון סיכון הישראלית לאורך שני העשורים האחרונים, באיזה סטארטאפים הוא משקיע, ומה צופן לנו העתיד.

זליקה כיום מוביל את קרן 10D, קרן המתמקדת בעיקר בהשקעות בשלבי Seed ו-A של חברות המשבשות את השווקים בהן הן פועלות (Disrupt). תוך שימוש בטכנולוגיה עמוקה, מודלים עסקיים חדשים וביכולות יוצאות דופן של צוותי היזמים שלהן.

סער פרידמן, אופן – איך עוזרים למותגים לצמוח

בפרק הזה אנחנו מדברים עם סער פרידמן, שותף ומייסד סוכנות המיתוג והפרסום Open.

אנחנו מדברים עם סער על החלום הראשון שלו – להיות כדורגלן, על ההזמנות שהתחיל לעצב לאומן 17 בירושלים ואיך העובדה שגם עיצב, גם חילק וגם קיבל את האנשים, עזרה לו להבין את התהליך לעומק. על מסלול הלימודים שלו, ואיך מיד אחרי הלימודים, בארוחת צהריים אחת הוא אמר כן לשותף שלו, איל כ"ץ והם פתחו חברה.

סער מספר לנו על התהליך שעוברות חברות מוצר וטכנולוגיה ב- Open, על איך אינטואיציה היא אחד הדברים החשובים בכל תהליך של עיצוב, וכמה חשוב פחות להתרכז בזה שהלקוח יתחבר למה שאתה אומר, ויותר על להתחבר לחזון של הלקוח ושל המוצר.

המאסטרים – עוד פודקאסט למוצר היא סדרה מקצועית מבית היוצר של עוד פודקאסט לסטארטאפים. את הסדרה מובילים דוד קלר – שותף מייסד ומנכ"ל סטודיו Prime, ויאיר קיבייקו סמנכ"ל השיווק בסטודיו.

תאהבו את הלקוחות והכל יהיה בסדר

ערן שטרן מראיין את איציק אורן, מייסד רשת חנויות שילב

איציק אורן, שביחד עם שושי אשתו הקימו את רשת “שילב” משתף בגילוי לב יוצא דופן את הדרך המיוחדת שעברו מלקיחת הלוואה של 600 לירות כדי לאפשר להם לקנות את המלאי הראשוני שיוכלו למכור מדירתם הקטנה ביפו.

על הדרך שבה שילב התפתחה והפכה למותג החזק ביותר בתחומה, הקמתה של רשת נוספת “טייני לאב”, הקפדה יוצאת דופן על איכות המוצר ורמת השרות בסניפים, האתגרים וההתמודדויות.

וגם, על האתגר הגדול שפגש אותו באמצע החיים בצורה של מחלת הפרקינסון, והבחירה שלו להמשיך ולחיות בעוצמה.

האזינו לראיון מלא השראה שבו איציק משתף:

  • כיצד להקים עסק מאפס ולהפוך אותו למוביל בתחומו
  • כיצד להתמודד עם אתגרים ומשברים
  • איך הנתינה והאהבה למה שאתה עושה, תמיד מנצחת


להמציא את חוקי המשחק מחדש

ערן שטרן מראיין את רונן גפני, מייסד FreshBiz

איך הופכים רעיון, למשחק המתפתח ומופץ ל-22 מדינות, הופך לחברת הדרכה בינלאומית, לקהילה ולתנועה עולמית?

רונן גפני התחיל להתעניין בעולם העסקים והיזמות כבר בגיל 14 כשהחל לקרוא ספרים בנושא. דרך הידע שצבר בעולמות של פיתוח תוכנה מצד אחד, ועולם ההתפתחות האישית מצד שני, הוא חיבר את שניהם להמצאת משחק היזמות FreshBiz.

האם היה זה הימור מסוכן לקבל את ההחלטה למכור את הבית כדי לממן את ההתפתחות של המשחק והעסק, או החלטה עסקית מושכלת? האם זהו צעד שמומלץ גם ליזמים אחרים הרוצים להגשים ולספק את חיידק היזמות הקיים בתוכם?

בשיחה המרתקת שלנו, רונן משתף בחוויות המיוחדות שאליהן הוביל אותו המסע בעקבות המשחק, מהנהר האבוד בקוסטה ריקה ועד למלון בוטיק בניו יורק אל מול 160 מנהלים בכירים של חברת פראדה.

וגם דיברנו על השאלה המעניינת ביותר היום בעולם העסקי: מדוע והאם עסקים צריכים לגדול?

הקשיבו לראיון המרתק עם רונן גפני ותגלו:

  • מהי גמישות מחשבתית?
  • מה זה משחק בעצם? מדוע לכל תחום בחיינו יש מכניקה משחקית ומתי כדאי לנו לשנות את הכללים?
  • כיצד לפתח תודעה יזמית
  • כיצד דווקא הכישלונות הגדולים שלו הובילו אותו להפיק מהם את המיטב?

 

חצי שעה של השראה

ערן גפן מארח דמויות ייחודיות ומעוררות השראה שהצליחו בגדול ומנסה לזקק את סוד הקסם שלהן.

חצי שעה של השראה וחדשנות למנהלים, יזמים וכל מי שאוהב ללמוד.

וגם, איך אפשר ליישם את הכללים הללו בחיים של כולנו.

להאזנה

 

פופקורן – ליאור פרנקל

פופקורן הוא הפודקאסט לאנשי העולם החדש, מרואיינים בו אנשים עם הקריירות הכי מעניינות בעולם החדש. איך הגיעו לאן שהגיעו? איזה טעויות עשו בדרך? ממה הם מפחדים? מה הם יכולים ללמד אתכם? והכל באווירה קלילה ומקצועית שמאפשרת לשדרג משמעותית את היכולות העצמיות שלכם בכל תחום.

frnkl.co/podcast 

מי הם המנהיגים החדשים

פרק נבחר מתוך רב-המכר "להתעורר"
מאת ערן שטרן

הפעם יש לנו פרק מיוחד שבו אני בחרתי להקריא לכם פרק נבחר מתוך ספרי השני רב-המכר “להתעורר”.

פרק 4 בספר נקרא “מי הם המנהיגים החדשים” ועוסק באותם אנשים, שהעולם צמא אליהם שיצרו כאן שינוי. האם גם אתם חלק מאותה קבוצה יחודית?

כאשר אנו מדברים על מנהיגים, לרוב עולה לנו תמונה של פוליטיקאים או אנשי עסקים בכירים, אבל אני מאמין, שכל אחד מאיתנו הוא מנהיג. קודם כל את עצמו, לאחר מכן במעגלים הקרובים אליו, במשפחה ובהמשך במעגלים רחבים יותר. אבל המנהיגות מתחילה קודם כל פנימה, אצלנו ובתוכנו.

האזינו לפרק בו אחשוף בפניכם:

  • מה מאפיין את אותם האנשים שטמון בהם אותו זרע המנהיגות שינבט ויגרום להם לצאת ולשנות את עצמם, את עולמם ובתוך כך גם להשפיע על עולמם של הסובבים אותם.
  • מה הם צריכים לעשות כדי לממש את אותו הזרע שקיים בתוכם.
  • במה תלויה יכולת ההובלה והמנהיגות שלכם

כסף טוב – שיחות עם יזמים ועסקים המשנים את העולם

עסקים ואנשים המשנים את העולם עם ערן שטרן
 
“איך חיים בעולם של בלבול, כשהסיפורים הישנים קורסים, אבל עוד אין לנו סיפור חדש שיחליף אותם?” – יובל נח הררי (מתוך הספר "21 מחשבות על המאה ב-21")

העולם שלנו משתנה, ועולם העסקים משתנה במהירות מול עיננו.

מהם השינויים הללו? כיצד הם ישפיעו (וכבר משפיעים) על עולם העסקים כפי שאנו הורגלנו להכיר אותו?

מדוע כסף, הכנסות ורווחים הם כבר אינם מספיקים להוות מקור "מוטיבציה" לבעלי העסק, העובדים ושאר בעלי העניין, ומה מחליף אותם היום?

מהם 3 המודלים העסקיים של עסקים בעולם החדש, עסקים עם שליחות ויעוד גבוה וכיצד הם יכולים להתאים גם לעסקים שלכם.

ערן שטרן, בפרק הפתיחה של הפודקאסט "כסף טוב" סוקר את השינויים המתהווים בעולם העסקים, כיצד הם משפיעים על חברות, ארגונים ועסקים קטנים בכל העולם וכמובן גם בישראל.

ערן שטרן, כסף טוב – שיחות עם יזמים ועסקים המשנים את העולם

לגרום לסביבתנו לחייך

ערן שטרן מראיין את צורי דבוש, יו"ר והבעלים של חברת קליל

ראיון מרתק עם צורי דבוש הבעלים ויו”ר של חברת קליל. צורי מוביל את החברה כבר משנת 2001 שבה נרכשה על ידו כשהיא במצב הפסדי. כיום, קליל הפכה להיות חברה רווחית ביותר, מובילה בתחומה ועם נאמנות עובדים גבוהה ביותר (הוותק הממוצע לעובד הוא 17.5 שנים), שגם בימי מלחמת לבנון השניה, תחת מטחי הטילים של חיזבאללה, המשיכו להגיע יום יום למפעל (למרות שלא נדרשו לכך) ולדאוג שהייצור לא יפגע.

המוטיבציה של צורי היא לעשות את מה שהוא אוהב, והוא קם בכל בוקר לממש זאת בעבודה היום יומית שלו, בקליל ובמיזמים השונים שהוא מעורב בהם.

צורי משתף בפתיחות על הדרך הארוכה שהוא, העובדים והחברה עשו לאורך השנים, כיצד הערכים שקיבל מאמו ואביו מוטמעים בו ובעשייה שלו.

החזון של קליל, הוא “לגרום לסביבתנו לחייך ולהיות גאים במעשינו” – מה זה אומר בפועל? וכיצד מנהלים על בסיס זה, ביום יום?

ערן שטרן, כסף טוב – שיחות עם יזמים ועסקים המשנים את העולם

פרופ' יוסי יסעור – מומחה לתורת ההחלטות

הרצאה בנושא קבלת החלטות
לחשוב בצורה מדעית, להסתכל על העולם בצורה הסתברותית ולא בצורה מוחלטת, החלטות אקטביות והחלטות פסיביות – לקחת את זה לעולם של המכירות ולעולם של ההתנהלות האישית שלנו

עוד פודקאסט

עוד פודקאסט הוא הפודקאסט המוביל בישראל לסטארטאפיסטים ולמתעניינים ביזמות. אנו מארחים דמויות מובילות בתעשייה – יזמים סדרתיים, משקיעי הון-סיכון ואנשי מקצוע מובילים – בכדי לאפשר לכל מי שמקים סטארטאפ או חושב להקים אחד, לשמוע את סיפורם וללמוד מהם. את "עוד פודקאסט" מנחים תומי בר-אב, מייסד תחום Supertools (עוזרים לאנשים וחברות להפוך לעל-אנושיים של סביבת העבודה המודרנית), וגיא קצוביץ', מייסד-שותף ב-Fusion LA (תוכנית האצה לסטארטאפים ישראלים בלוס אנג'לס).

omny.fm/shows/odpodcast

10 דקות על שיווק

10 דקות על שיווק הוא פודקאסט שבועי בו תקבלו אסטרטגיות פרסום ושיטות עבודה מתקדמות שמיושמות בחברות הגדולות והמצליחות בעולם. בכל פרק תשמעו את האנשים המובילים בתעשייה – אם השמות של חלקם לא יהיו לכם מוכרים זה כי הם לא מרבים להתראיין. הם מרבים לעבוד מסביב לשעון, להוביל צוותי שיווק ומכירות ולנצח במשחק כל פעם מחדש! כשתסיימו להקשיב, תוכלו להתיישב מול המחשב וליישם את הטיפים ששמעתם בפודקאסט.!

www.10minutemarketing.co.il

פודקאסט שבועי

על סטארטאפים בעברית מאת דויד כץ ואיתן לויט

הפודקאסט שפתח את הדלת לעליית כלל הפודקאסטים שנוגעים ביזמות וסטארטאפים בעברית בארץ. יזמים מוכחים מנתחים בעיות מורכבות מעולמי שיווק, מכירות, גיוס כספים, פיתוח מוצר וניהול בשפה ברורה ליזם המתחיל. במקביל לפודקאסט הוקמה קהילת פייסבוק מדהימה המונה עשרות אלפי אנשים לטובת עזרה הדדית וניתוח דילמות עסקיות.

 www.shavua.net

WHY HOW WHAT

כיצד לעורר השראה – סיימון סינק

לקוחות לא קונים את מה שאנחנו עושים, הם קונים את הסיבה שאנחנו עושים זאת.

מאסטר קלאס

קורס וידאו באינטרנט שמועבר על ידי אנשים מצליחים שעשו את זה – הדרך לתפקיד, הכשלונות וההצלחות – הווארד שולץ מנכ"ל סטארבקס, בוב איגר מנכ"ל דיסני, אנה וינטור עורכת ווג והשטן לובשת פארדה.

www.masterclass.com

שיטה מוכחת להובלה הדרגתית של הלקוח להחלטת קנייה

בואו לבחור את הנושא שאתם רוצים לחזק אצלכם, את הסוגיה שחוזרת על עצמה, את המכשול שצריך להסיר, את היכולת שצריך לשפר.

שיטה מוכחת להובלה הדרגתית של הלקוח להחלטת קנייה – איתי בורכוב – מרקטוויז – תהליך המכירה צריך לכלול סגירות ביניים, קבלת החלטות בהדרגה, קבלת הסכמות מהלקוח לאורך התהליך.

שיטת תמחור להגדלת ההכנסה מלקוחות

סרטון שיספק לך שיטת תמחור מוכחת שתתרום לך בהגדלת ההכנסות בעסק
 
 
 
 

סוד ההצלחה של אנשי המכירות – עפר פלאוט

מנכ"ל אקספידטור מאיץ לעסקים.

מה גורם לאיש מכירות לאבד עסקאות ואיך להתביית על הנקודה המדויקת שתגרום ללקוח שלך לרצות לקנות ממך, אפילו ביותר ממה שהתכוון לשלם?

 

שתפו:

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp

עוד מאמרים בנושא…

הדרכות ופודקאסטים
עורך ראשי

הדרכות ופודקאסטים

לקבל זיקוק של הטובים ביותר – אחד מול אחד – אחד מול קבוצה -להקשיב, לעצור, לרשום הערות, לראות את אותו קטע מספר פעמים, להכניס שינוי קטן להפוך אותו לשלך, להפוך אותו למשימה, לרעיון לביצוע, בואו

קרא עוד »
Call Now Button

אתר זה משתמש בקבצי עוגיות כדי להעניק לכם שירות יותר טוב

דילוג לתוכן