דף הבית » הדרכות ופודקאסטים » כסף טוב – הפודקאסט עם ערן שטרן

כסף טוב – הפודקאסט עם ערן שטרן

כסף טוב – הפודקאסט

העסקים בעולם החדש פועלים בצורה שונה. הם מגדירים מחדש את כללי המשחק. הם מונעים מתוך תשוקה, להט ויעוד גבוה. הם מתפתחים ומגיעים להישגים מרשימים מתוך כך שהם פועלים לשפר ולהיטיב עם כל בעלי העניין הקשורים אליהם. הם פועלים בהרמוניה ובאותנטיות כך שכל מי שנמצא איתם במגע מעריך, אוהב ואף הופך להיות מעריץ מושבע שלהם.

  • מה נדרש כדי להפוך לעסק שכזה?
  • כיצד היזמים הללו חושבים ובעיקר, כיצד הם פועלים?
  • מה אפשר ללמוד מהם ברמה הפרקטית?
  • וכיצד אפשר לשכפל, לממש וליישם את זה בעסקים ובמיזמים שלכם?

על כל אלו ועוד תוכלו לשמוע כאן בפודקאסט "כסף טוב" שבו ערן שטרן מראיין את האנשים שמפתחים עסקים שעושים טוב בעולם.

www.eranstern.co.il

פרקים נבחרים

להמציא את חוקי המשחק מחדש

ערן שטרן מראיין את רונן גפני, מייסד FreshBiz

איך הופכים רעיון, למשחק המתפתח ומופץ ל-22 מדינות, הופך לחברת הדרכה בינלאומית, לקהילה ולתנועה עולמית?

רונן גפני התחיל להתעניין בעולם העסקים והיזמות כבר בגיל 14 כשהחל לקרוא ספרים בנושא. דרך הידע שצבר בעולמות של פיתוח תוכנה מצד אחד, ועולם ההתפתחות האישית מצד שני, הוא חיבר את שניהם להמצאת משחק היזמות FreshBiz.

האם היה זה הימור מסוכן לקבל את ההחלטה למכור את הבית כדי לממן את ההתפתחות של המשחק והעסק, או החלטה עסקית מושכלת? האם זהו צעד שמומלץ גם ליזמים אחרים הרוצים להגשים ולספק את חיידק היזמות הקיים בתוכם?

בשיחה המרתקת שלנו, רונן משתף בחוויות המיוחדות שאליהן הוביל אותו המסע בעקבות המשחק, מהנהר האבוד בקוסטה ריקה ועד למלון בוטיק בניו יורק אל מול 160 מנהלים בכירים של חברת פראדה.

וגם דיברנו על השאלה המעניינת ביותר היום בעולם העסקי: מדוע והאם עסקים צריכים לגדול?

הקשיבו לראיון המרתק עם רונן גפני ותגלו:

  • מהי גמישות מחשבתית?
  • מה זה משחק בעצם? מדוע לכל תחום בחיינו יש מכניקה משחקית ומתי כדאי לנו לשנות את הכללים?
  • כיצד לפתח תודעה יזמית
  • כיצד דווקא הכישלונות הגדולים שלו הובילו אותו להפיק מהם את המיטב?

תאהבו את הלקוחות והכל יהיה בסדר

ערן שטרן מראיין את איציק אורן, מייסד רשת חנויות שילב

איציק אורן, שביחד עם שושי אשתו הקימו את רשת “שילב” משתף בגילוי לב יוצא דופן את הדרך המיוחדת שעברו מלקיחת הלוואה של 600 לירות כדי לאפשר להם לקנות את המלאי הראשוני שיוכלו למכור מדירתם הקטנה ביפו.

על הדרך שבה שילב התפתחה והפכה למותג החזק ביותר בתחומה, הקמתה של רשת נוספת “טייני לאב”, הקפדה יוצאת דופן על איכות המוצר ורמת השרות בסניפים, האתגרים וההתמודדויות.

וגם, על האתגר הגדול שפגש אותו באמצע החיים בצורה של מחלת הפרקינסון, והבחירה שלו להמשיך ולחיות בעוצמה.

האזינו לראיון מלא השראה שבו איציק משתף:

  • כיצד להקים עסק מאפס ולהפוך אותו למוביל בתחומו
  • כיצד להתמודד עם אתגרים ומשברים
  • איך הנתינה והאהבה למה שאתה עושה, תמיד מנצחת