Lead Generation (יצירת לידים) הוא תהליך שבו עסק מושך לקוחות פוטנציאליים (לידים) שמביעים עניין במוצר או בשירות שהוא מציע. המטרה היא לאסוף פרטי קשר ומידע רלוונטי על הלקוחות הללו כדי להמירם ללקוחות משלמים
אבחון ארגוני הוא צילום תמונת מצב ארגונית שמאפשרת למקבלי ההחלטות להבין ולזהות תהליכים מרכזיים שקורים בארגון ולפעול על מנת לשנותם.
דִּירֶקְטוֹרְיוֹן (בעברית: מוֹעֶצֶת מְנַהֲלִים, וכן גם חֶבֶר הַנֶּאֱמָנִים או חֶבֶר הַמְּנַהֲלִים) הוא ההנהלה העליונה, בתאגיד (חברה וגם עמותה), והוא הגוף הקובע את יעדי הארגון והאסטרטגיה העסקית שלו. הוא גם מפקח על הדרך לעמידה
מהו דירקטוריון ניהולי מלווה תהליך זה כולל צוות שמתלווה ליזם ומהווה יחד איתו דירקטוריון ניהולי לחברה. תפקידי הדירקטוריון: מימוש החזון של היזם לתכנית עסקית ברורה. עזרה בגיבוש אסטרטגיה עתידית. גיבוש תקציב מסודר לחברה.
המסר העיקרי שמסביר ללקוחות מדוע המוצר או השירות שלכם ייחודי וכדאי להם, ומדגיש את הערך שהמוצר מעניק.
כלל התחושות, התפיסות והחוויות של הלקוח בכל נקודות המגע שלו עם העסק, החל מהמודעות הראשונית למותג ועד לאחר הרכישה.
אתם בעלי עסק ומקבלים תשלומים במזומן? אתם אנשים פרטיים וקיבלתם שירות מעורכי דין או מרואי חשבון ושילמתם עליו בצ'קים? מדריך זה מסביר את החוק לצמצום השימוש במזומן, מפרט את הענישה המוטלת על מי
לקוחות פוטנציאליים שהביעו עניין במוצר או בשירות של העסק, ונחשבים כמטרה לתהליך המכירה.
מרכיב זה מושפע מנתונים סביבתיים שהיחיד יכול לשלוט עליהם בהתנהגותו.מרכיבים אלו אינם ניתנים לניבוי אולם ניתן לנהל אותם בהגבה בזמן הסיטואציה או בתכנון הסיטואציה.למשל: אם חם ניתן להדליק מזגן בחדר וכך לשלוט על הטמפרטורה
לעומת זאת 50 אחוזים מהמרכיבים שגורמים לאדם לקבל החלטה הנם מרכיבים אישיותיים. ויש הטוענים שאף יותר מכך. מרכיבים אילו הנם חלק קבוע באישיות של האדם ולכן אינם משתנים.
תהליך שבו משווים בין שתי גרסאות של קמפיין, דף נחיתה או הצעה כדי לזהות איזו גרסה מביאה לתוצאות הטובות ביותר.
פניות טלפוניות או אישיות ללקוחות פוטנציאליים שלא הביעו עניין קודם במוצר, מתוך מטרה לעניין אותם וליצור ליד חדש.
תסריטי שיחה שנכתבים עבור אנשי מכירות, במטרה לסייע להם להוביל את השיחה עם הלקוח בצורה מובנית ויעילה יותר.
להזמנת השירות ניתן לפנות למנהל תיקי הלקוחות שלכם
או למנהל קשרי לקוחות שראל שמעיה
אתר בקליק – בניית אתרי וורדפרס
לכבוד לקוחותינו ושותפינו העסקיים היקרים,
שנה חדשה עומדת בפתח, ואנו בחברת SalesPro רוצים לברך אתכם בברכת שנה טובה ומתוקה, שנה של שגשוג והצלחה בכל מעשיכם.
במבט לאחור על השנה החולפת, אנו מתמלאים גאווה על השותפות שלנו איתכם, שהביאה להצלחות ולשיפור מתמיד בניהול המכירות ובתוצאות העסקיות. השנה הקרובה מביאה עמה הזדמנויות חדשות ואתגרים מרגשים, ואנו בטוחים שביחד נוכל למקסם את הפוטנציאל ולהשיג יעדים חדשים.
מאחלים לכם שנה של צמיחה עסקית, פריצת דרך במכירות, והגשמת מטרות. שתהיה זו שנה בה נמשיך לפתח אסטרטגיות מכירה מנצחות, להוביל את השוק ולהיות תמיד צעד אחד לפני המתחרים.
בשם צוות SalesPro, אנו מאחלים לכם ולבני משפחותיכם בריאות, אושר, ושפע של הצלחות אישיות ומקצועיות. תודה לכם על האמון והשותפות, ומצפים לעוד שנה של שיתוף פעולה פורה והצלחה משותפת.
שנה טובה ומתוקה!
בברכה,
צוות SalesPro