דף הבית » מילון מונחים

ארכיונים: מילון מונחים

דירקטוריון

דִּירֶקְטוֹרְיוֹן (בעברית: מוֹעֶצֶת מְנַהֲלִים, וכן גם חֶבֶר הַנֶּאֱמָנִים או חֶבֶר הַמְּנַהֲלִים) הוא ההנהלה העליונה, בתאגיד (חברה וגם עמותה), והוא הגוף הקובע את יעדי הארגון והאסטרטגיה העסקית שלו. הוא גם מפקח על הדרך לעמידה

דירקטוריון ניהולי

מהו דירקטוריון ניהולי מלווה תהליך זה כולל צוות שמתלווה ליזם ומהווה יחד איתו דירקטוריון ניהולי לחברה. תפקידי הדירקטוריון: מימוש החזון של היזם לתכנית עסקית ברורה. עזרה בגיבוש אסטרטגיה עתידית. גיבוש תקציב מסודר לחברה.