דף הבית » מאמרים » העצמת הלמידה בארגון בעזרת יחסים בין אישיים – פורסם באתר limi
חדשות האתר

מאמרים חדשים

מצגת הדרכה – אסטרטגיית מכירות

המצגת שלפניכם מציגה את הכלים, השיטות והתובנות הנדרשות לבניית אסטרטגיית מכירות מנצחת. נעמיק בתהליכי תכנון, ניהול והטמעה של מערכי מכירות אפקטיביים, תוך התמקדות בשיפור ביצועים,

קרא עוד »

הדרכות – ניהול זמן

ניהול זמן הוא אחד המיומנויות מערכות והמשפיעות ביותר על הצלחת המנהלים בארגון, ומנכ"לים בפרט. מתעדים משימות חשובות, לתועלת משימות חשובות משימות בצורה יעילה ולהביא ביעדים

קרא עוד »

פרק 4 – יצירת לידים למכירה

מבוא לידים (Leads) הם התחלה של כל תהליך מכירה מוצלח. לידים מייצגים לקוחות פוטנציאליים שהביעו עניין במוצר או בשירות שלך. יצירת לידים היא קריטית משום

קרא עוד »
ארכיון
יומן
דצמבר 2024
ב ג ד ה ו ש א
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  

העצמת הלמידה בארגון בעזרת יחסים בין אישיים – פורסם באתר limi

נכתב על ידי אנוה רצון
מומחית בפיתוח קהילתי וארגוני בסביבה משתנה, מנחה ומלווה תהליכים אישיים וארגוניים.
יזמת שותפה ב”דיבורי קהילה”, רשת לאנשי מקצוע בתחום הקהילה שהיא גם ערוץ טלגרם ופודקאסט.

הקדשתם פעם זמן לחשוב על תחושת קהילתיות והקשר שלה ללמידה? סביר שלא 🙂

על קהילה מקצועית לומדת כבר יצא מאמר מקיף בעבר, כאן אתמקד בזווית טיפה שונה: כיצד קהילתיות יכולה לתמוך בתהליכי הלמידה. אגב, גם אם הוחלט לא לבנות קהילה. 

אבל למה בעצם צריך ליצור תחושת קהילתיות? 

מה ההבדל בין קהילה לתחושת קהילתיות בכלל ומה זה? מה את רוצה מאיתנו?

אז נתחיל מההתחלה – קהילה יכולה להגיע בשלוש צורות:

  • קהילה כמטרה – המטרה הסופית של התהליך היא הקמת קהילה או חיזוק הקהילה.
  • קהילה כזירה – עבודה עם הקהילה על מנת להשיג מטרה, כגון: שינוי חברתי, סביבתי, העלאת מודעות ועוד..
  • קהילה כשיטה – כלומר, לעניינו ארגונים וקבוצות שאינם קהילות “מלווים” את שיטות בינוי הקהילה להגשמת מטרות הארגון. דוגמאות לכך: קבוצות למידה שמבינות שתחושת הקהילתיות תייצר חווית למידה חזקה יותר, אפליקציית וויז שמבוססת על קהילה (ניתן להאזין לפרק על כך בפודקסט דיבורי קהילה, ממש כאן) ועוד.

פורסם באתר limi

לכתבה המלאה לחצו כאן

עוד מאמרים בנושא...

https://www.salespro.co.il/wp-content/uploads/2024/10/סייבר.png
חודש המודעות לאבטחת סייבר: חשיבות ואמצעים לשיפור אבטחת המידע

מבוא חודש אוקטובר הוא חודש המודעות לאבטחת סייבר, יוזמה גלובלית שמטרתה להעלות את המודעות לסיכונים הכרוכים...

https://www.salespro.co.il/wp-content/uploads/2024/08/כלים-וטכניקות-לחיזוי-מכירות.png
כלים וטכניקות לחיזוי מכירות

חיזוי מכירות הוא תהליך קריטי בניהול עסקי, ומשתמשים בו כדי לתכנן ולצפות את הביקוש למוצרים או לשירותים...

https://www.salespro.co.il/wp-content/uploads/2024/08/חיזוי-מכירות-באסטרטגיות-ניהול-מכירות-אפקטיביות-חלק-2.png
חיזוי מכירות באסטרטגיות ניהול מכירות אפקטיביות - חלק 2

חיזוי מכירות באסטרטגיות ניהול מכירות אפקטיביות – חלק 1 אוֹ...

https://www.salespro.co.il/wp-content/uploads/2024/08/חיזוי-מכירות-באסטרטגיות-ניהול-מכירות-אפקטיביות-חלק-1.png
חיזוי מכירות באסטרטגיות ניהול מכירות אפקטיביות - חלק 1

חיזוי מכירות באסטרטגיות ניהול מכירות אפקטיביות – חלק 1 אוֹ...

https://www.salespro.co.il/wp-content/uploads/2024/08/מידת-הצלחת-לקוח.png
הצלחת לקוח (Customer Success)

מהי הצלחת לקוח? הצלחת לקוח היא גישה עסקית המתמקדת בהבטחת השגת הלקוחות את התוצאות הרצויות באמצעות מוצרים...

תוכן עניינים

לכבוד לקוחותינו ושותפינו העסקיים היקרים,

שנה חדשה עומדת בפתח, ואנו בחברת SalesPro רוצים לברך אתכם בברכת שנה טובה ומתוקה, שנה של שגשוג והצלחה בכל מעשיכם.

במבט לאחור על השנה החולפת, אנו מתמלאים גאווה על השותפות שלנו איתכם, שהביאה להצלחות ולשיפור מתמיד בניהול המכירות ובתוצאות העסקיות. השנה הקרובה מביאה עמה הזדמנויות חדשות ואתגרים מרגשים, ואנו בטוחים שביחד נוכל למקסם את הפוטנציאל ולהשיג יעדים חדשים.

מאחלים לכם שנה של צמיחה עסקית, פריצת דרך במכירות, והגשמת מטרות. שתהיה זו שנה בה נמשיך לפתח אסטרטגיות מכירה מנצחות, להוביל את השוק ולהיות תמיד צעד אחד לפני המתחרים.

בשם צוות SalesPro, אנו מאחלים לכם ולבני משפחותיכם בריאות, אושר, ושפע של הצלחות אישיות ומקצועיות. תודה לכם על האמון והשותפות, ומצפים לעוד שנה של שיתוף פעולה פורה והצלחה משותפת.

שנה טובה ומתוקה!

בברכה,
צוות SalesPro