דף הבית » מאמרים » התמריץ שממריץ – "על שולחן השרטוטים" (פרק 2)
חדשות האתר

מאמרים חדשים

מצגת הדרכה – אסטרטגיית מכירות

המצגת שלפניכם מציגה את הכלים, השיטות והתובנות הנדרשות לבניית אסטרטגיית מכירות מנצחת. נעמיק בתהליכי תכנון, ניהול והטמעה של מערכי מכירות אפקטיביים, תוך התמקדות בשיפור ביצועים,

קרא עוד »

הדרכות – ניהול זמן

ניהול זמן הוא אחד המיומנויות מערכות והמשפיעות ביותר על הצלחת המנהלים בארגון, ומנכ"לים בפרט. מתעדים משימות חשובות, לתועלת משימות חשובות משימות בצורה יעילה ולהביא ביעדים

קרא עוד »

פרק 4 – יצירת לידים למכירה

מבוא לידים (Leads) הם התחלה של כל תהליך מכירה מוצלח. לידים מייצגים לקוחות פוטנציאליים שהביעו עניין במוצר או בשירות שלך. יצירת לידים היא קריטית משום

קרא עוד »
ארכיון
יומן
דצמבר 2024
ב ג ד ה ו ש א
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  

התמריץ שממריץ – "על שולחן השרטוטים" (פרק 2)

אז אחרי שהגדרנו ואפיינו מה אנחנו רוצים להשיג ובאיזו שיטה, ואנחנו יודעים אילו פרמטרים ומדדים אנחנו רוצים לשפר, עוברים לשלב של תכנון ובניית המודלים.

לא טעיתי שכתבתי "מודלים", מכוון שתמיד מומלץ לגבש 2-3 חלופות שונות, פעולה שעוזרת לחדד את השיטה המועדפת.

בבואנו לבנות את המודל הנבחר, עלינו לבצע את הפעולות הבאות:

  • אנליזה – איסוף כל הנתונים הרלוונטיים לפרמטרים בגינם אנחנו רוצים לתגמל את העובד. יש לקחת בחשבון עונתיות או אירועים אחרים שעלולים להשפיע על המגמה בביצועים
  • קווי תשלום – קבלת החלטות לגבי אופן חישוב הפרמטרים במודל, לדוגמא, קו תשלום ליניארי או מדרגות, תנאי סף וערך מקסימלי (אם יש). ההחלטה צריכה להתקבל לכל פרמטר בנפרד. לא תמיד הגבלת תקרה במדד אחד מתאימה למדד אחר
  • סימולציות ועמידה בתקציב – בניית סימולציות לכל פרמטר בנפרד למול הביצועים בפועל ולמול היעדים על מנת להעריך את תוצאות המודלים הן מהצד של העובדים והן מהצד הכלכלי למול התקציב שהוגדר
  • חלופות – בניית 2-3 חלופות שונות בעזרתן יהיה לנו יותר קל לגבש את המודל הנבחר. לקחת את היתרונות מכל חלופה לגיבוש המודל האופטימלי
  • מרווחים/מפסידים – ניתוח משמעויות ברמת העובד. חייבים להבין מה המשמעות הכלכלית לכל עובד, לוודא שהעובדים שע"פ הסימולציה ירוויחו יותר, אכן זה בגין ביצועים גבוהים וההיפך. אם המודל משפר/מרע משמעותית את התמריץ לעובדים ללא הצדקה למול הביצועים, אזי צריך לחזור לסעיף הראשון
  • פיילוט – אם מדובר ביחידות או מערכים גדולים, מומלץ לבצע פיילוט לקבוצה אחת קטנה על מנת לוודא שאנחנו בכיוון הנכון
  • לבסוף – גיבוש מודל סופי בהתאם לפיילוט (אם היה), קבלת ברכת הדרך מהנהלת הארגון ותכנון שלב ההשקה

בכל התהליך, חשוב מאוד לשתף את הדרג הניהולי של היחידה ולפעמים אף עובדים מובילי דעת קהל. כפי שנלמד בפרקים הבאים, מודל טוב, ככל שיהיה, לא שווה מאום אם תהליך ההטמעה והליווי לא טובים.

פרקים נוספים…

תוכן עניינים

לכבוד לקוחותינו ושותפינו העסקיים היקרים,

שנה חדשה עומדת בפתח, ואנו בחברת SalesPro רוצים לברך אתכם בברכת שנה טובה ומתוקה, שנה של שגשוג והצלחה בכל מעשיכם.

במבט לאחור על השנה החולפת, אנו מתמלאים גאווה על השותפות שלנו איתכם, שהביאה להצלחות ולשיפור מתמיד בניהול המכירות ובתוצאות העסקיות. השנה הקרובה מביאה עמה הזדמנויות חדשות ואתגרים מרגשים, ואנו בטוחים שביחד נוכל למקסם את הפוטנציאל ולהשיג יעדים חדשים.

מאחלים לכם שנה של צמיחה עסקית, פריצת דרך במכירות, והגשמת מטרות. שתהיה זו שנה בה נמשיך לפתח אסטרטגיות מכירה מנצחות, להוביל את השוק ולהיות תמיד צעד אחד לפני המתחרים.

בשם צוות SalesPro, אנו מאחלים לכם ולבני משפחותיכם בריאות, אושר, ושפע של הצלחות אישיות ומקצועיות. תודה לכם על האמון והשותפות, ומצפים לעוד שנה של שיתוף פעולה פורה והצלחה משותפת.

שנה טובה ומתוקה!

בברכה,
צוות SalesPro