חדשות האתר

מאמרים חדשים

הדור הבא של משפך המכירות – Liquid Funnel

בעולם המכירות הישן תהליך הקנייה נתפס כמסלול ליניארי: לקוחות נכנסים למשפך, עוברים שלבים מסודרים ומסיימים ברכישה או ביציאה. אלא שהמציאות החדשה, בעידן של שפע מידע,

קרא עוד »

AI כשותף מכירות – לא רק כלי

עולם המכירות משתנה במהירות עצומה. אם לפני שני עשורים התבססו אנשי מכירות בעיקר על אינטואיציה, כישורי שכנוע ורשימות לידים ידניות, הרי שכיום מציאות חדשה מגדירה

קרא עוד »
ארכיון
יומן
אוקטובר 2025
ב ג ד ה ו ש א
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

מפת מסע לקוח

תקציר

מפת מסע הלקוח – Customer Journey Map מפת מסע הלקוח (Customer Journey Map) המחשה של שלבי המעבר של לקוח פוטנציאלי — ממודעות ועד רכישה ונאמנות הזנת נתונים מספר הלקוחות בשלב המודעות מספר הלקוחות בשלב העניין מספר הלקוחות בשלב השיקול מספר הלקוחות בשלב ההחלטה מספר הלקוחות בשלב הרכישה מספר הלקוחות בשלב הנאמנות חשב תוצאות מפת מסע […]

מפת מסע הלקוח - Customer Journey Map

מפת מסע הלקוח (Customer Journey Map)

המחשה של שלבי המעבר של לקוח פוטנציאלי — ממודעות ועד רכישה ונאמנות

הזנת נתונים

מפת מסע הלקוח

מודעות
1,000
100%
עניין
600
60%
שיקול
300
30%
החלטה
150
15%
רכישה
100
10%
נאמנות
70
7%

פרטי שלב

לחץ על אחד משלבי המסע כדי לראות פרטים והמלצות לשיפור.

המלצות לשיפור:

  • טיפים לשיפור יופיעו כאן

ניתוח תוצאות

שיעור המרה כולל:7%
שלב עם אובדן הלקוחות הגבוה ביותר:מודעות → עניין
אחוז אובדן בשלב זה:40%
לקוחות שאבדו בסך הכל:930

תוכן עניינים