
מודל Subscription Sales – מעבר ממכירה חד־פעמית למנויים ארוכי טווח
עורך ראשי
ספטמבר 15, 2025
שוק המכירות העסקיות עובר בשנים האחרונות מהפכה משמעותית. אם בעבר ארגונים התבססו בעיקר על עסקאות חד־פעמיות, הרי שכיום מגמת המעבר למודל Subscription Sales הולכת וצוברת

הדור הבא של משפך המכירות – Liquid Funnel
עורך ראשי
ספטמבר 15, 2025
בעולם המכירות הישן תהליך הקנייה נתפס כמסלול ליניארי: לקוחות נכנסים למשפך, עוברים שלבים מסודרים ומסיימים ברכישה או ביציאה. אלא שהמציאות החדשה, בעידן של שפע מידע,

AI כשותף מכירות – לא רק כלי
עורך ראשי
ספטמבר 15, 2025
עולם המכירות משתנה במהירות עצומה. אם לפני שני עשורים התבססו אנשי מכירות בעיקר על אינטואיציה, כישורי שכנוע ורשימות לידים ידניות, הרי שכיום מציאות חדשה מגדירה