חדשות האתר

מאמרים חדשים

מפת מסע לקוח

מפת מסע הלקוח – Customer Journey Map מפת מסע הלקוח (Customer Journey Map) המחשה של שלבי המעבר של לקוח פוטנציאלי — ממודעות ועד רכישה ונאמנות

קרא עוד »

הדור הבא של משפך המכירות – Liquid Funnel

בעולם המכירות הישן תהליך הקנייה נתפס כמסלול ליניארי: לקוחות נכנסים למשפך, עוברים שלבים מסודרים ומסיימים ברכישה או ביציאה. אלא שהמציאות החדשה, בעידן של שפע מידע,

קרא עוד »

AI כשותף מכירות – לא רק כלי

עולם המכירות משתנה במהירות עצומה. אם לפני שני עשורים התבססו אנשי מכירות בעיקר על אינטואיציה, כישורי שכנוע ורשימות לידים ידניות, הרי שכיום מציאות חדשה מגדירה

קרא עוד »
ארכיון
יומן
אוקטובר 2025
ב ג ד ה ו ש א
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

מיקוד ויצירתיות בעסק

תקציר

כל יזמות עסקית וכל עסק, קטן כגדול, פועלים במסגרת המחסור התמידי הקיים בעולמנו. כיצד ניתן להתמודד עם המציאות המשתנה, במסגרת המגבלות הבסיסיות. מאמר מאת: אבי אמיר.אנו חיים בעולם המודרני במחסור תמידי של – זמן, אנרגיה וכסף: הזמן שלנו מוגבל – יש לנו רק 24 שעות ביממה ו"גם אם נקום שעה אחת קודם" כדברי 'הגשש החיוור', הרי […]

תוכן עניינים