חדשות האתר

מאמרים חדשים

מפת מסע לקוח

מפת מסע הלקוח – Customer Journey Map מפת מסע הלקוח (Customer Journey Map) המחשה של שלבי המעבר של לקוח פוטנציאלי — ממודעות ועד רכישה ונאמנות

קרא עוד »
ארכיון
יומן
אוקטובר 2025
ב ג ד ה ו ש א
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

לא נעים: 40% מהמנכ"לים בעולם חוששים שהחברה שלהם לא תהיה רווחית בעוד עשור, אם לא יערכו בהן שינויים – פורסם באתר bizportal

תקציר

האמת שזו תעודת עניות למנכ"לים – התפקיד שלהם זה לדאוג שהן כן יהיו רווחיות; 73% מהמנכ"לים אומרים שהצמיחה בכלכלה העולמית תאט בשנה הקרובה – אבל אם כולם בלחץ, אולי המצב יתברר בסוף כפחות גרוע והבורסות יחזרו לעלות? בשנת 2022 המנכ"לים היו אופטימיים – וטעו בגדול   הכלכלה העולמית נמצאת בהאטה, זה די ברור. בארה"ב חוששים […]

האמת שזו תעודת עניות למנכ"לים – התפקיד שלהם זה לדאוג שהן כן יהיו רווחיות; 73% מהמנכ"לים אומרים שהצמיחה בכלכלה העולמית תאט בשנה הקרובה – אבל אם כולם בלחץ, אולי המצב יתברר בסוף כפחות גרוע והבורסות יחזרו לעלות? בשנת 2022 המנכ"לים היו אופטימיים – וטעו בגדול

 

הכלכלה העולמית נמצאת בהאטה, זה די ברור. בארה"ב חוששים ממיתון ברבעון הקרוב, העלאות הריבית בעקבות האינפלציה הגבוהה מקשות על חברות להרוויח כפי שהתרגלו בעידן של ריבית אפסית (כאשר אין מחיר לכסף – אפשר לגייס כל סכום בלי עלויות מימון משמעותיות) וזה אומר שצריך לעבוד קשה יותר. חברות רבות מפטרות עובדים כדי לנסות להחזיק את הראש מעל המים (ואחרות מנצלות את המצב כדי לפטר. כי כשהכל פורח – זה לא נעים ואף אחד לא רוצה לפטר, אבל עכשיו יש הזדמנות).

 

כעת, סקר מנכ"לים מראה גם הוא את הילך הרוח השלילי של מנהלי החברות. אפשר לקחת את הנתונים כפשוטם – המנהלים חוששים מאוד מהעתיד הקרוב – ואפשר גם להניח שהם רוצים להוריד ציפיות (בעיקר את ציפיות האנליסטים. בוודאי אלה שמנהלים חברות ציבוריות שנסחרות בבורסה) בתקווה שכך יהיה להם קל יותר להפתיע לטובה. 

 

פורסם באתר bizportal

לכתבה המלאה לחצו כאן

עוד מאמרים בנושא...

תוכן עניינים