דף הבית » מאמרים » התמריץ שממריץ – "מה אנחנו רוצים"? (פרק1 )
חדשות האתר

פרסומי השבוע

18 אפריל 2024

מאמרים חדשים

למה אני לא מצליח לסגור עסקאות מכירה

כשמדובר בסגירת עסקאות מכירה, הבנת פסיכולוגיית הקונים היא קריטית. תהליך קבלת ההחלטות מורכב ומושפע מגורמים שונים. כאיש מכירות, חיוני לפענח את הגורמים הללו כדי להגדיל

קרא עוד »

ההחלטה עם רקפת רוסק עמינח

ההחלטה בעונה חדשה עם מנחה חדשה – רקפת רוסק עמינח, שותפה מנהלת ב-team8 (מנכ"לית בנק לאומי לשעבר) ואחת הנשים המשפיעות בעולם אנשי העסקים המובילים בישראל

קרא עוד »

פרסומי השבוע

עוד באותו לנושא: שבע שנים של שיחות על פרשת השבוע ישעיהו ליבוביץ' המדריך הנכון להתמודד עם התנגדויות מכירה קידום מכירות מודל מכירות וואן סייל (VAN

קרא עוד »

ניהול מועדון לקוחות – המדריך

לפני שנצלול לתוך המורכבויות של ניהול מועדוני לקוחות, בואו נבין תחילה מה זה באמת אומר. בבסיסו, ניהול מועדון לקוחות כרוך ביצירה וטיפוח של קהילה של

קרא עוד »

מודל מכירה מוקדמת – Presales

אסטרטגיות מכירה מוקדמות הפכו לחלק בלתי נפרד מהעולם העסקי, ומאפשרות לחברות ליצור באזז וליצור ביקוש למוצרים או לשירותים שלהן לפני שהושקו רשמית. על ידי מתן

קרא עוד »
ארכיון
מאי 2024
ב ג ד ה ו ש א
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

התמריץ שממריץ – "מה אנחנו רוצים"? (פרק1 )

הגענו למסקנה שאנחנו צריכים לשנות את שיטת התמרוץ של העובדים ביחידה/ארגון שלנו.

בין אם קיים מודל פעיל ובין אם לאו, בניית מודל תמריץ אינו דבר של מה בכך. בין אם רוצים לתגמל אנשי מכירות, שרות, או תפעול, יש המון שאלות שצריך לשאול כדי לנסות ולהגיע למודל האופטימלי שנכון לאותה תקופה, לדוגמא:

  • מהי מטרת התמריץ? מהם הפרמטרים אותם אני רוצה לשפר ביחידה/ארגון שמצדיקים תשלום תמריץ מעבר לשכר של העובד?
  • איך אני מהדק את הקשר בין המודל ליעדי הארגון?
  • מהו גובה התמריץ האפקטיבי לעידוד העובד להשאת הביצועים?
  • מהי רמת ההשפעה של העובד על אותם פרמטרים?
  • האם להציב תנאי מינימום לקבלת התמריץ? אולי להגביל בתקרה מקסימלית?
  • האם אני יודע למדוד את הפרמטרים באופן אובייקטיבי ובשקיפות מלאה על מנת שלא לפגוע באמון של העובד במודל?
  • מהי מידת ההשפעה במודל שאני מעוניין לתת למנהל, אם בכלל?
  • איך אני בונה את המודל שימריץ לא רק את העובדים הטובים ביחידה וחלילה יגרום לפחות טובים לוותר כבר בתחילת החודש? ואולי דווקא הטובים לא צריכים בכלל תמריץ כדי להיות טובים כי הם פשוט טובים?
  • האם אני יודע לשקף לעובד את ביצועיו לאורך כל תקופת המדידה או שאני "מפתיע" אותו בתלוש השכר?
  • איך אני בונה את המודל שיהיה אטרקטיבי ולא סטטי כעוד רכיב מהשכר?
  • ואולי בכלל לא צריך מודל אלא מנגנון עידוד אחר כמו תחרויות, ליגות, משחקים חברתיים וכד'?

 

 

פרקים נוספים…

תוכן עניינים