דף הבית » מאמרים » מה הופך מנכ“ל למנהיג? איך משתבחים באופן מתמיד? וכיצד לעשות שימוש בניסיון ישראלי פרקטי
חדשות האתר

פרסומי השבוע

18 אפריל 2024

מאמרים חדשים

פרסומי השבוע

עוד באותו לנושא: שבע שנים של שיחות על פרשת השבוע ישעיהו ליבוביץ' המדריך הנכון להתמודד עם התנגדויות מכירה קידום מכירות מודל מכירות וואן סייל (VAN

קרא עוד »

ניהול מועדון לקוחות – המדריך

לפני שנצלול לתוך המורכבויות של ניהול מועדוני לקוחות, בואו נבין תחילה מה זה באמת אומר. בבסיסו, ניהול מועדון לקוחות כרוך ביצירה וטיפוח של קהילה של

קרא עוד »

מודל מכירה מוקדמת – Presales

אסטרטגיות מכירה מוקדמות הפכו לחלק בלתי נפרד מהעולם העסקי, ומאפשרות לחברות ליצור באזז וליצור ביקוש למוצרים או לשירותים שלהן לפני שהושקו רשמית. על ידי מתן

קרא עוד »

מודל מכירות וואן סייל (VAN SALE)

בעבר, מכירת טנדרים מסורתית כללה תהליך פשוט של העמסת מוצרים על טנדר ונסיעה מסביב כדי לספק אותם ללקוחות. שיטה זו הייתה יעילה בהגעה למגוון רחב

קרא עוד »
ארכיון
אפריל 2024
ב ג ד ה ו ש א
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  

מה הופך מנכ“ל למנהיג? איך משתבחים באופן מתמיד? וכיצד לעשות שימוש בניסיון ישראלי פרקטי

ריכזנו עבורכם טיפים המבוססים על הנסיון העשיר של מנכ"לים מובלים במשק הישראל מתוך הספר "סודות ההצלחה של מנכ"לים ישראלים" 

מה הופך מנכ“ל למנהיג? איך משתבחים באופן מתמיד? וכיצד לעשות שימוש בניסיון ישראלי פרקטי, בצורה שכל אחד מאיתנו יכול לאמץ, להתאים, להפוך אותו לשלו ולעשות את זה בגדול !!!

הדס זאבי מנכ"ל לבנת פורן- המרכז למימוש זכויות רפואיות

מהניסיון העשיר שלך, 3 טיפים שיעזרו למנהל להצליח
  1. להבין את הפעילות מהקרביים. קיימות תאוריות סותרות על רמת ההיכרות הנדרשת של מנכ”ל עם פעילות החברה שאותה הוא מנהל. עוד בפגישת העבודה הראשונה שלי עם לבנת (שהיא אחת הנשים האינטליגנטיות ומהירות מחשבה שיצא לי לפגוש) היא עדכנה אותי בנחרצות שתעמוד על כך שאבין, אדע ואכיר את הפעילות בחברה לעומק. וכמה שהיא צדקה.
  2. גמישות. עם השנים למדתי שלא להיצמד. לתוכניות, לאנשים לתהליכים. אנחנו חיים בעידן סופר דינאמי. ניהול נכון מחייב התבוננות מתמדת לתוך ומחוץ לארגון ועריכת התאמות כל הזמן.
  3. לייצר הפוגות לנשמה. הערך של זמן איכות שלי עם עצמי וגם עם הקרובים לי אינו יסולא בפז. גם עבור הארגון. יצרתי לי שגרות. יום בשבוע אני חוזרת הביתה מוקדם כדי לבלות עם בתי הצעירה. שישי בצהריים מוקדש באופן הדוק לפרלמנט עם שתי חברותיי הטובות ויום שבת מוקדש למשפחה .

דר’ יניב זייד – מנכ”ל אומנות השכנוע

מהניסיון העשיר שלך, 3 טיפים שיעזרו למנהל להצליח
  1. להיות בלמידה ובהתפתחות כל הזמן, ולא לחשוב שאתה יודע הכול. לעודד גם את העובדים ללמוד ולהתפתח. אני משקיע הון בכל שנה בהתפתחות האישית והמקצועית שלי ושל הצוות שעובד איתי.
  2. להיות כל הזמן בסביבה צעירה, חדשנית ואנרגטית כמה שאפשר. זה עושה אתכם צעירים יותר, זה בריא וכיף יותר, וגם משאיר אתכם “מחוברים” לקרקע וקרובים ל”רצפת הייצור” בעשייה שלכם. אפשר ללמוד מכל אחד, לא משנה מה גילו, כמה הוא מרוויח, מה הגדרת התפקיד שלו ומה הוותק.
  3. להתאים את הפעילות למציאות כל הזמן, להתחדש ולהיות מסוגל “להמציא את עצמך” מחדש במהירות. העולם משתנה במהירות, הכלכלה משתנה במהירות, הרגלי הצריכה משתנים, הטכנולוגיה מתעדכנת כל הזמן וגם הרשתות החברתיות משנות כל הזמן את האלגוריתם שלהם. גם אתם חייבים להיות מעודכנים כל הזמן.

דר' רות בן יקר מנכ"ל ביוסייט בע"מ

מהניסיון העשיר שלך, 3 טיפים שיעזרו למנהל להצליח
  1. בחנו כל החלטה לגופה באופן ענייני ועל סמך עובדות תוך הסתכלות על התמונה המלאה ושמירה על יושרה אישית ומקצועית.
  2. סמכו על עצמכם ושיקול דעתכם, אך שמרו על פתיחות והקשבה לדעות שונות.
  3. בחרו צוות מנוסה, הקיפו את עצמך באנשים איכותיים, ישרים ומקצועיים ונהגו כלפיהם כפי שהייתם רוצים שינהגו כלפיכם.

רני איידלר מנכ"ל תמיר, תאגיד מחזור האריזות של ישראל

מהניסיון העשיר שלך, 3 טיפים שיעזרו למנהל להצליח
  1. לגייס / לייצר “נבחרת” של מנהלים מצוינת, דעתנית ומותאמת לתפקיד מבחינת כישורים והתנהגות, זה תמיד “מעיף” אותך ואת הארגון למעלה.
  2. לייצר חזון “גבוה”, ממש לחלום ומערכת ערכים שתהיה שזורה באמת בעשייה היומיומית, תוך יישום מותאם לארגון והסביבה.
  3. אל תפחדו ממתנגדים (בארגון, לקוחות, ספקים) , הם מביאים נקודות חדשות, מייצרים סיעור מוחות ואתגרים שמביאים הצלחה, נדרשת תשתית של פתיחות ומנהיגות ל”מגרש משחקים” כזה.

תוכן עניינים