C K L S א ד ה ח ל מ פ ת

מה זה בעצם SalesOps?

SalesOps (Sales Operations) הוא תחום ניהולי-תפעולי שמטרתו להפוך את תהליך המכירות לאפקטיבי, מדיד וניתן לשליטה.
הוא מחבר בין נתוני CRM, תהליכי מכירה, מדדים (KPI), כלי אוטומציה וניתוח מידע — לכדי מערכת אחת שמספקת למנהלי המכירות תמונה מלאה בזמן אמת על מה שקורה בצינור המכירות.

מטרתו של SalesOps היא לא רק למדוד כמה מכירות נסגרו, אלא להבין:

במילים פשוטות:
SalesOps הוא המנוע שמייצר שקיפות, שליטה ויכולת חיזוי בעולם המכירות.

זהו הגב שמאפשר למנהל המכירות לקבל החלטות מדויקות יותר — מהר יותר.